EPAHHENSEM..


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Thursday, March 26, 2009

cuti semester kuh..





arituh my dad amek cuti sbb nak bwk aku gi mkn telor belangkas yg paling2 sedap kat..em.. katne ek.. ntah sbb spanjang perjalanan aku layan si kenit tu jek.. xde rase nak amek tau arah tujuan destinasi kami.. motifnya disini.. aku ingin berteriak; terasa cam bangang giler siot bile dipaksa memakai tali pinggang blakang.. giler cam sial jek.. huhuhu..


bosan giler lepak umah.. jage adek aku bai.. bowcan amat.. aku mau kuar lepak.. tp dak2 bz memanjang..


oke..inih alia natasya.. my lil sis yg sangt ku syg2.. haha.. tp die giler degil wok..


oo..die baby yg paling jahat,, die suke gado ngn aku oke.. slalu berebut remote astro ngn aku.. suke tarik wambut aku, suke pekik2 kat telinga aku tp lau aku nak kuar merayau die pasti akan berbuat baik dgn aku wok.. aku terpaksa bwk die time aku kuar dating sbb die akan wat muke kesian oke n aku memang dilahirkan menjadi seorang insan yg berhati mulia. aku memang xley ngk die bersedey.. so nak xnk, terpaksa la bwk die skali.. tp make sure my mom... ongkos ntk baby ade ye... peace...


ni kakak ku bwk gi kenduri umah cik don oke..


uppsss...pic inih censored.. tp tetap mau gtau, inih baru balik dr lepak kat cs.. c(;



ni lak kezen2 aku.. kak why, kak izan, kak ekyn n me.. to my sister, thanx snap kan gmbr nih.. hahaha.. ni kat restoran my fwenz,jb kot.. aku x ingat pe name restoran tuh la..


sape mau fresh orange aku? angkat tangan saja..!!


dengan sukacita nye saya ingin memberitahu sajian di NANDO'S sangat tak sedap oke.. jgn anda cuba2 ingin menawarkan saya ntuk mkn disini.. :-o


ni time lepak kat Jusco tebrau, jb.. yg si sengal kat pelosok jamban tu, my sister yg giler.. die memang suke menginterpremkan dirinya ntuk aku.. huh..


menuju ke ke jalan yg benar weyh..


saloon adalah sesebuah tempat yg mendera akal fikiran, mentaliti, zahir dan batin... ini adalah kerana hanye ntuk wat rambut sahaja memerlukan 4 jam oke... terseksa wok..!


kuar hang sudey.. lepak danga saja..


my lesbo.. adibkuh,.. pleaaasssee dun disturb us.. i'll kick ur pussy if u degil sangat.. huhuhu...


penat dan bowcan,.. ingat gi festival layang2 ni dpt la tenangkan fikiran... samok jek..


pakai hentam jek pose camni..huahahahah..


thanx to adib sebab panah pics yg sebegini untuk aku.. mengong..!! aku x standby lg la ngok.. huduh! huduh!


cantek kan kipas tuh.. tp bukan kepunyaankuh.. kepunyaan sape ya? sape punya? cube teka.. inih bukan ahmad albab yg punya.. tp.. manbelon puuunyaaa... c(; ntah aku pun x tau sape nye.. aku pinjam dak yg dok bercouple kat bawah pokok yg lepak sbelah kitowang la.. pinjam jap jek..


ramai giler kot org time nih.. pe yg dowang nak ngk ntah.. giler bosan.. pe jek yg ade.. stakat layang bentuk katak la, beruang la, ketupat la.. eley..tiap2 tahun layang2 yg sama.. bosan tol..


ha..nmpk x layang2 die tuh.. bapak bnyk, n pelik2 jek bntuk ye..


ok ari sudah hampir mlmm.. aku xnk bapak aku potpet3.. mesti die cakap.. "adek ni nak jadi ape ni, balik mlm2 ha.. mghrb tu dok la umah..bla bla bla.. potpet3..". huhuhu... so i come back early dad..

4 comments:

Afeeqa said...

hehe.
ak pon der gak g festival lyg2 nie.
ko tggu aku nyer entri psl festival layang2 nie k.

yanalolu'xx said...

afeeqa; i'm waiting 4 u dear..

cpt2 update..

Afeeqa said...

haha.

orite2.

tp myb lmbt sk8.

byk giloz keje nk kn wt.

yanalolu'xx said...

afeeqa; eley keje ape jek..
layan buku KAMI lah tuh.. ekekekek..