EPAHHENSEM..


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Saturday, May 29, 2010

aku sedey la bodo! ko xpaham ke??

xpe.. aku harap satu ari nanti ko paham..
bile ko rase ape yg aku rase, baru ko akan paham!
time tuh aku nk duduk depan kepala hanggok ko...
aku nk ngk muke ko puas2 ngn pandangan jelek..
aku nk kau tau tu la ape yg aku rasa skrg!!!

camni ko wat aku kan..
ilek jek, aku akan wat lg kejam dari ni..
pegi mammam la sama kau! sungai punye org!!

6 comments:

naz said...

ok now i faham haha chill babe

..Selina... said...

hey yana..whats wrong??

A-Y-I-E said...

Aduh.. ni dah kenapa?Ohh cik adik, kalau ye pun awak marah kan seseorang, jangan la maki dia.Sabar cik adik.Kita ada akal.Dengan akal juga kita dapt berfikir.Oleh itu, saya berharap sangat2 cik adik dapat bersabar.

Jikalau cik adik nak tahu blog saya, ini lah BLOG A-Y-I-E

yanalolu'xx said...

naz: erk~
pape jek ah..

yanalolu'xx said...

selina: hyhye..
nuthink ahh..

yanalolu'xx said...

ayie: blablabla..
t jek ahh i dtg jenguk blog u..skrg tade mud..