EPAHHENSEM..


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Wednesday, September 2, 2009

SomeBody Call 911..!!



(Fire burning, fire burning)

awk awk..
at first saya knal awaK..
muke saya merah, saya jd berpeluh2, pandang mata awk pun saya xnk ouh..
yang saya tau hanye tersengih dan tergelak..
nk cakap name pun tergagap2..

awk awk..
at 1st awk kol saya,
saya x angkat sbb malu..
tp sbnrnye nk angkat sangat..
then da beberapa kali awk kol baru saya angkat..
kite cite2 bodo2 jek kan awk..
sume cite bangang..
borak kosong..
tp x lepas dari gelak tawa sampai tegolek2..

awk awk..
bile ari2 awk kol, saya da dpt sesuaikan diri..

kite cite dr aspek sudut luar dan dlm negara..
sume kite nk ungkit..
pasal isu semasa, gosip, influenza h1n1 dan macam2 lg..
saya pun layankan jek..
cam da lame jek knal ngn awk kan..

awk awk..
after 3 week x jumpe awk,
saya jd kekok and malu..
ckp ngn awk cam ckp ngn meja..
sbab saya x berani nk bertentangan mata ngn awk..

sedangkan awak asek ngk saya smpai saya rasa nak lari pecut tinggalkan awk sejauh 300km..


awk awk..
at 1st time kite mkn mcD sesame..
saya jek mkn tp awk x mkn lgsng..
konon beli satu burger nk kongsi sama2..
tp awk biar jek saya mkn sorang2..
sampai saya lupe nk tinggalkan awk walaupun siket..
sori awk..

saya lupe sangat..


awk awk..
at 1st day bulan pose kite x dpt buke sama2..
walaupun soknye kite jumpe, still x ley buke sama2..
sbbnye saya terpaksa blik kolej..
tp awk awk..
awk x lupe nk belikan saya mknan utk berbuke..
cukupla awk bekalkan mcD..
tp siap roti bagai..
Dunkin' donuts lg..

awk ingat kitowang wat kenduri ke dlm bas tu, awk..

awk awk..
at 1st awk bwk saya tunggang baby awk tu,
saya takut awk..
sbbnye larken ngn pasir gudang tu bukannye dekat..
kene rentas higway sepanjang 27 marhalah..
laju tol awk pecut scooter awk tuh..
smpai saya da cam sawan jerit2 kat blkg..
hahah..

awk awk..
ingat x blik dr danga kite kene road block..
awk benti, sanggup ne saman drpd takut saya ne rembat ngn cotah polis..
smpai kawan2 gelakkan awk..
sbb xpernah kantoi ngn road block..
tp arituh awk
surrender..
wlaupun ego awk ade tanda 'P' tp baru saya tau yg awk rupenye xde lesen..
klakar la..
walau mak ayah awk da hulur duet 2,3 kali suruh wat lesen..
tp smpai skrg awk xde lesen..
nape malas sangat ha awk nak amek lesen..
dan awk pun menjawab, "malas ah.. sebab JPJ tu bukan u.."



awk awk..
walaupun awk xde lesen, tp awk sanggup ulang alik larken ngn Pg..
naek ego lak tuh..
aritu awk bg saya pakai sweater walaupun saya tau awk pun sejuk..
awk takut saya semput..

helo awk..
da bape kali saya ckp, saya xde semput la..
saya ni atlet, awk.. olahragawati smkpg1 oke..
saya cume batuk2 jek..
tp awk ingat saya semput..
ape arr..


awk awk..
lau saya ckp saya anggap awk sbg kawan jek boleh??

sebab saya x la sbaik yg awk sangka..
saya bukan la gals yg hanye diam bile awk wat salah...
saya bukan gals yg pandai ckp lembut2..
saya bukan gals yg ley sabar bile kene marah..
saya bukan gals yg hanye tersenyum pabila marah mnyelubungi diri..
saye bukan gals yg maseh ley ketawa walupun rasa cam nk melalak menanges puas2 sbb geram..
dan yg penting, saya bukan gals yg dapat anggap awk lebey dr kawan..

saya jahat?
hipokrit?
emm saya memang nk jd diri saya yg sebenar..
saya memang cari laki yg dpt terima baik buruk perangai saya..
tp saya memang try nk berubah jadi seseorang yg ley memuaskan aty sume pihak..

saya memang nak..
sumpah saya nak..

klau kite kwn..
awk sanggup x nk take care pasal saya lg?
sanggup x nk abeskan kdt untuk dgr saya nanges jek?

sanggup x nk marah saya bile saya lmbt dtg klas?
sanggup x nk kejut saya awal2 pagi sbb takut saya dtg lmbat ke klas?
sanggup x nak paksa saya pakai mask sbb takut saja jangkit h1n1?
sanggup x nk tengking saya bile saya xnk gi klinik sbb takut nk mam ubat?
sanggup x nk dgr luahan aty saya ngn ex bf saya?
awk sanggup x?

saya nak kawan jek ngn sume orang boleh x??

:D




saya saya saya xnk saketkan aty sape2..
and yg penting saya jd takut untuk sayang org..




7 comments:

criestz said...

takut utk syg org ??
owh.. ak lg la takut..
slalu je take care kt kwn2..
but diorg igt ak de feeling kt diorg..

pastu bile ak tau diorg suke kt ak coz ak caring ak jd takot..
ak xsuke jage ati org..
suke jge ati sndri je..
so ak slalu je jaohkn diri dr diorg..

ape y tejadi diorg akn rase malu..
coz perasan sndri..
pastu kalu trsrmpk ngn ak diorg da jd mcm org y xknl ak coz diorg malu..

then ak y rase bersalah...
so perlu ke kite takut utk syg org or perlu ke kite bia je org y syg kt kite ??

kedua2 tu menakutkn kn..
bile jge ati org nnti ati kite y saket..
so kite jage ati kite sndri diorg jge ati diorg sndri..
ok kn kn kn..

nk puaskn ati sume pihak?? haaarapan jela huhuuu~

yanalolu'xx said...

to criestz:

emm... syg diri sndiri lg bagos..

:D

kan3..

criestz said...

a'a...
syngila keluarga n dri sndri..
tunggang la dgn cermat..

oh ak psg lgu raye kamu kate xley blah..
abeh kamu psg lgu ape ??
hindustan??
hampeh =P

Cik Pieka said...

aww yana. u dilamun cinta ea. hoho. :) story love uh. haha

yanalolu'xx said...

to crieszt:

tunggang langgang..

haa..

emm..x sabo nak raya..

weee~

yanalolu'xx said...

to cik pieka:

upsss.. x kot..

cinta??

ade ape dgn cinta..

sucks!!

:D

yanalolu'xx said...

to cik pieka:

upsss.. x kot..

cinta??

ade ape dgn cinta..

sucks!!

:D