EPAHHENSEM..


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Monday, July 13, 2009

giler saket aty ouh...

erggghhh.. tensi!nye bile kite wat something yg terpaksa memakan masa hampir sengah jam padahal bende tu ley siap dlm 5 minit jek kot.. ahh *sigh
cam nk post entri ni..
slalu x sampai 5 minit da ley publish siap upload bnyk2 gmbr..
now.. hampir sengah jam baru setel sume..
walaweyyy.... cam samok jep..



sebabnyeee.....


ngeee...


ha ni sume pasal die ni lah....



lately ni lappy slalu jek hang..
oohh lappy, adakah anda x sabar untuk dicampak ke longkang..???
menerajui nasib seperti sang n73 itu?
mahukah anda wahai sygkuh??
atau ni sume sbb virus dr laptop mama kot..
ergghh..
tp mama da ade laptop baru..

tp yana???
emmm dad..!! standby duet.. adek nk laptop baru gak ok..!
lalu my dad pasti akan menjawab "amboihamboiamboi..! banyk cantek muke hang.. ingat ayah ni beli laptop adek tu pakai daun?? blablabla... ingat cam beli baju? potpetpotpet..
em takpe lah dad.. bile adek da kaya nnti, adek beli seploh laa..
wek..



emm.. lenkali la touch up header..
header yana buruk giler an...
nk edit pics pun rasa cam x bernyawa jek..
sakit jiwa ouh..
da sengah jam tunggu, dari td asek loading sahaje..
errrrggghhhh.... duhhh uhh tensi giler..

but finally...



PUBLISH POST..




fuh setel gak akhirnye..
1 jam hanye untuk publish menatang ni jek kot..

errrghhhh...

4 comments:

naz said...

pelik i komen seminit pun tak sampai hhahah

yanalolu'xx said...

to naz:

bersyukur lah kamu..
erghh..sesape y i x ushaa blog kowang sori ek,,

bukan malas or wateva,
sebab paham2 la ek..
laptop slalu nk hang..
nk bukak blog korang pun makan masa sengah jam...
errrghh..

Afeeqa said...

hoho. lptop gue pon ade virus yg xpdt di kesan. :(

nnt internet dh ok komen byk2 k. haha!

yanalolu'xx said...

haha..


baek lah kakaku..
rase cam nak campak lappyku ke lantai..

tapitapitapi..sangat syg ouh sama si lappy ni..

hee..